Actiedag Theresia basisschool zeer geslaagd

Kinderen, ouders en personeel van de Theresiaschool hebben samen een geweldige actiedag georganiseerd. Dit jaar hebben ze gekozen om Stichting Vlok te ondersteunen. Om deze dag tot een succes te maken waren er allerlei dingen geregeld. Er waren spelletjes, kraampjes, de taartloterij en nog veel meer! Het was een indrukwekkend gezicht hoeveel ouders en kinderen de ovenhandschoenen hebben aangetrokken en heerlijke taarten hebben gebakken om ons te helpen! En met succes! Met heel veel succes zelfs!  Zij hebben daarmee een belangrijke bijdrage geleverd aan de eindopbrengst van maar liefst 4,396,- euro! Natuurlijk willen we ook alle andere deelnemers bedanken die hebben bijgedragen aan dit fantastische resultaat. Dank aan alle gulle gevers en sponsors. En wat te denken van de Wereldwinkel die zijn opbrengst na afloop ook nog eens toevoegde.

We zullen de opbrengst van de actiedag ten goede laten komen aan de kleuterschool in Orong en jullie school hiervan op de hoogte houden.

Wat een geweldig initiatief van de Theresiaschool, Bedankt.